Post by Mila on Sept 6, 2013 23:35:46 GMT 2
Lokakuun 1.päivä Vaahterapolussa järjestetään jälleen ratsastuskisat.
Tällä kertaa lajina on kouluratsastus. Kisat ovat villit, joten sinun ei tarvitse kuulua mihinkään seuraan tai omata VRL-tunnusta.
Kisapaikalla on pieni kioski, poniratsastusta (ratsuina toimii Damon ja Zanza) sekä arpajaiset.
Kisat käydään Vaahterapolun maneesissa, lämmittely tapahtuu ratsastuskentällä.
Osallistuminen
Osallistuminen tapahtuu sähköpostilla mila11936@gmail.com otsikolla "Tarinakisat 1.10.".
Luokka nro. (rivinvaihto)
Ratsastaja - Hevosen virallinen nimi (rivinvaihto)
Tarinasi
Tarina tulee laittaa osallistumisen yhteydessä! Osallistumista EI siis hyväksytä, jos tarinaa ei ole.
VIP: 28.09.2013
Yksi ratsastaja saa yhteen luokkaan niin monella hevosella kuin haluaa. Jokaiselle hevosella tulee kuitenkin olla oma osallistumistarina! Et siis voi osallistua yhdellä tarinalla monen hevosen kanssa.
Sama hevonen voi osallistua vain kerran yhteen luokkaan, mutta maksimissaan kahteen luokkaan.
Tuomarina toimii Mila.
Tyyli on vapaa. Tarinan ei ole pakko olla "tarina". Se voi olla esimerkiksi myös runo... Tai vaikka sarjakuva!
Luokat
Luokka 1: 60cm
Kirjoita kisasuorituksestanne Wiennan tai Tohelon näkökulmasta.
Luokka 2: 80cm
Kerro kuinka olette valmistautuneet kisasuoritukseenne. Oletteko treenanneet hiki hatussa vai jäikö harjoittelu viime tippaan? Onko jotain tiettyä traditiota, jonka suoritat/suoritatte aina ennen kisaa? Vai hyppäätkö vain kylmiltäsi hevosen selkään ja kokeilet, olisiko onnetar puolellanne?
Luokka 3: 100cm
Jos sinun tulisi kuvailla YHDELLÄ lauseella, kuinka suorituksenne meni, mikä se olisi? HUOM. Voit käyttää VAIN hevosesi virallisen nimen ensimmäistä kirjainta sanojen alussa.
Luokka 4: 110cm
Jos hevosesi kirjottaisi itsestään deitti-ilmoituksen vastakkaisen sukupuolen edustajalle, millainen se olisi?
TULOKSET
Luokka 1
1. Noka - Mr. Big Brown Eyes
Luokka 2
1. Rebekka - Ocean Zombie
Zombin kanssa kisoihin valmistautuminen on aina oma ongelmansa. Ensin piti saada poni edes hyppäämään, eikä vain jyräämään esteitä! Tuskaisan sekä hikisen (-ainakin ratsastajan osalta-) harjoittelun jälkeen alkoi niitä hyppyjäkin tulemaan, ja sittenhän mentiin! Tuli myös toteutettua traditio ikuinen, nimittäin vesiesteeseen putoaminen!
2. Larissa - Meine Traum
Luokka 3
1. Disa - RGE Lucinda
Röönholmin renkaanjäljissä ryhdyimme riftaileviksi rallikuskeiksi.
2. Larissa - Rexona
3. Ibbe - Algin F Euphoria
4. Evie - Carbonara's Atmosphere
5. Dora - Joogin Solttupoika
6. Rebekka - Rägby's Rinaldo
7. Larissa - Nokomis of Riley
8. Jannica - Hopearinteen Tico ox
9. Larissa - Ephrata
10. Jannica - Picobello
Luokka 4
1. Rebekka - Glitch
Tervehdys kaikki urheat orit! (hihhihii)
Täällä kirjoittaa maailman upein poni, jonka ihmiset ovat nimenneet Glitchiksi, eli Lagiksi. Pyh! Parempi nimi olisi ollut vaikkapa Prinsessa Hänen Korkeutensa Maailmanvaltiatar Bling Bling ihQ! Six mä en tykkää mun nimest. Hyi, yäk!
Olen musta, ja minulla on tähti päässäni, ja vitsi se on siistii ku orjani putsaavat minut päivittäin! Siis ihQuu! Mä rakastan isoja oreja, te ootte niin komeita! Ruunat ei oo kivoja, siis daa, ne valittaa aina siitä et ne on ruunii. Voi lol.
Mä hyppään tosi korkeit esteitä, ratana päästään kisoissa 110cm. Daa, oufcorse!
Kyllä mun on pakko sanoa vielä, että mä vihaan mutaa, ja siihen se jääki. Eikun siis ohopz, jäi pari välist. Mä siiz vihaan mutaa, sadetta, ukkosta, melua, lunta, vettä, ihmisiä, ja ihan kaikkee. Mä tykkään ruuast ja karkailust tosin. Vitzi ois ihQuu jos nähtäis! Heido!
kaikella rakkaudella,
Prinsessa Hänen Korkeutensa Maailmanvaltiatar Bling Bling ihQ
(Eli Glitch, mun supertyhmä omistaja (siis daaa...) pakotti pistää mun tyhmän oikeen nimen tähän loppuun.. )
2. Ibbe - Algin F Euphoria
3. Larissa - Nokomis of Riley
4. Dora - Alfa Cassiopeiae Circus
5. Jannica - Catching Looks
6. Jannica - A.D. Nellin Napero
7. Jannica - Angel's Limited Edition
8. Evie - Carbonara's Atmosphere
HUOM! Vaahterapolun hoitajat saavat osallistua näihin kisoihin hoitsuillaan (tai jollakin muulla tallin hevosella). Osallistuminen kuten kutsussa sanotaan
Tällä kertaa lajina on kouluratsastus. Kisat ovat villit, joten sinun ei tarvitse kuulua mihinkään seuraan tai omata VRL-tunnusta.
Kisapaikalla on pieni kioski, poniratsastusta (ratsuina toimii Damon ja Zanza) sekä arpajaiset.
Kisat käydään Vaahterapolun maneesissa, lämmittely tapahtuu ratsastuskentällä.
Osallistuminen
Osallistuminen tapahtuu sähköpostilla mila11936@gmail.com otsikolla "Tarinakisat 1.10.".
Luokka nro. (rivinvaihto)
Ratsastaja - Hevosen virallinen nimi (rivinvaihto)
Tarinasi
Tarina tulee laittaa osallistumisen yhteydessä! Osallistumista EI siis hyväksytä, jos tarinaa ei ole.
VIP: 28.09.2013
Yksi ratsastaja saa yhteen luokkaan niin monella hevosella kuin haluaa. Jokaiselle hevosella tulee kuitenkin olla oma osallistumistarina! Et siis voi osallistua yhdellä tarinalla monen hevosen kanssa.
Sama hevonen voi osallistua vain kerran yhteen luokkaan, mutta maksimissaan kahteen luokkaan.
Tuomarina toimii Mila.
Tyyli on vapaa. Tarinan ei ole pakko olla "tarina". Se voi olla esimerkiksi myös runo... Tai vaikka sarjakuva!
Luokat
Luokka 1: 60cm
Kirjoita kisasuorituksestanne Wiennan tai Tohelon näkökulmasta.
Luokka 2: 80cm
Kerro kuinka olette valmistautuneet kisasuoritukseenne. Oletteko treenanneet hiki hatussa vai jäikö harjoittelu viime tippaan? Onko jotain tiettyä traditiota, jonka suoritat/suoritatte aina ennen kisaa? Vai hyppäätkö vain kylmiltäsi hevosen selkään ja kokeilet, olisiko onnetar puolellanne?
Luokka 3: 100cm
Jos sinun tulisi kuvailla YHDELLÄ lauseella, kuinka suorituksenne meni, mikä se olisi? HUOM. Voit käyttää VAIN hevosesi virallisen nimen ensimmäistä kirjainta sanojen alussa.
Luokka 4: 110cm
Jos hevosesi kirjottaisi itsestään deitti-ilmoituksen vastakkaisen sukupuolen edustajalle, millainen se olisi?
TULOKSET
Luokka 1
1. Noka - Mr. Big Brown Eyes
Tohelon näkökulmasta: "Voih, miten nämä jaksaa tällaisessa auringonpaisteessa urheilla... Uu joo rapsuta siitä... Tuokin jo aivan hiessä... Hei, mihin se rapsuttava käsi hävisi... Hiiri vinkaisi! Vai oliko se sittenkin tuomarin pilli... Pilli se oli... Apua, tuo kopukka meni läheltä ohi... Yök, ei saa rapsuttaa masusta... Mutta korvan takaa tekee kutaa... Ei, ei tästä nyt tule mieleen... Hmm... Olisiko joku jättänyt kuivatushuoneen oven auki."
2. Mira - zbawcaLuokka 2
1. Rebekka - Ocean Zombie
Zombin kanssa kisoihin valmistautuminen on aina oma ongelmansa. Ensin piti saada poni edes hyppäämään, eikä vain jyräämään esteitä! Tuskaisan sekä hikisen (-ainakin ratsastajan osalta-) harjoittelun jälkeen alkoi niitä hyppyjäkin tulemaan, ja sittenhän mentiin! Tuli myös toteutettua traditio ikuinen, nimittäin vesiesteeseen putoaminen!
2. Larissa - Meine Traum
Luokka 3
1. Disa - RGE Lucinda
Röönholmin renkaanjäljissä ryhdyimme riftaileviksi rallikuskeiksi.
2. Larissa - Rexona
3. Ibbe - Algin F Euphoria
4. Evie - Carbonara's Atmosphere
5. Dora - Joogin Solttupoika
6. Rebekka - Rägby's Rinaldo
7. Larissa - Nokomis of Riley
8. Jannica - Hopearinteen Tico ox
9. Larissa - Ephrata
10. Jannica - Picobello
Luokka 4
1. Rebekka - Glitch
Tervehdys kaikki urheat orit! (hihhihii)
Täällä kirjoittaa maailman upein poni, jonka ihmiset ovat nimenneet Glitchiksi, eli Lagiksi. Pyh! Parempi nimi olisi ollut vaikkapa Prinsessa Hänen Korkeutensa Maailmanvaltiatar Bling Bling ihQ! Six mä en tykkää mun nimest. Hyi, yäk!
Olen musta, ja minulla on tähti päässäni, ja vitsi se on siistii ku orjani putsaavat minut päivittäin! Siis ihQuu! Mä rakastan isoja oreja, te ootte niin komeita! Ruunat ei oo kivoja, siis daa, ne valittaa aina siitä et ne on ruunii. Voi lol.
Mä hyppään tosi korkeit esteitä, ratana päästään kisoissa 110cm. Daa, oufcorse!
Kyllä mun on pakko sanoa vielä, että mä vihaan mutaa, ja siihen se jääki. Eikun siis ohopz, jäi pari välist. Mä siiz vihaan mutaa, sadetta, ukkosta, melua, lunta, vettä, ihmisiä, ja ihan kaikkee. Mä tykkään ruuast ja karkailust tosin. Vitzi ois ihQuu jos nähtäis! Heido!
kaikella rakkaudella,
Prinsessa Hänen Korkeutensa Maailmanvaltiatar Bling Bling ihQ
(Eli Glitch, mun supertyhmä omistaja (siis daaa...) pakotti pistää mun tyhmän oikeen nimen tähän loppuun.. )
2. Ibbe - Algin F Euphoria
3. Larissa - Nokomis of Riley
4. Dora - Alfa Cassiopeiae Circus
5. Jannica - Catching Looks
6. Jannica - A.D. Nellin Napero
7. Jannica - Angel's Limited Edition
8. Evie - Carbonara's Atmosphere
HUOM! Vaahterapolun hoitajat saavat osallistua näihin kisoihin hoitsuillaan (tai jollakin muulla tallin hevosella). Osallistuminen kuten kutsussa sanotaan